петък, 3 декември 2010 г.

Не всеки може да си позволи да има бъг.

Билбордът си е ОК, понеже е голям, но е неудобен, когато имаш да казваш много за малко време. Защото точно толкова трае един поглед през него - само миг. Градските хора сме се наситили дотолкова на външна реклама и "шумът" в комуникацията е толкова силен, че дори и внимание за секунда следва да се приема от мениджъри и агенции като благоволение от страна на минувача, или както ласкаво го наричаме още "потребителя". Е, някои големи марки като посочената горе се справя повече от задоволително с упражнението, за което става въпрос, тъй като няма нужда нито да произвежда "новини", нито пък от много думи, за да си каже, каквото иска да сподели. Разположението на изреченията и образите е идеално и виждаме дублиране - две лъвски глави и два надписа, че е "нов, по-вкусен". А че е "грозен" може да си го позволи да го подчертае само бранд, който има реномето на младежки и различен. Много бранд спецове не биха си и помислили да изложат каквото и да е негативно послание за марката си, за да не разчупят стереотипа, че за себе си говориш "само добро или нищо". За Lion умело е уловена думата, която да се превърне едновременно в attention-catch-phrase и в самоирония. Така че се получава и трето дублиране - това на понятието за "сила" - силен лъв и силна марка. Достатъчно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар