неделя, 6 юни 2010 г.

Препитване

Наскоро приключи тайминга на анкетката, която заложих общо взето на старта на този блог. Естествено представителност по всички социологически канони не се търси; нейната цел беше да се види кой колко е наблюдателен и най-вече дали суфиксът "-кс" накрая на имената на определени търговски марки от различни категории оказва влияние при опит изкуствено да бъдат изведени от паметта. Горе-долу участниците са се справили. И тъй като доста от посетителите, които са си направили труда (за което покорно благодаря) да направят "клик" и участват са хора компютърно грамотни над средното ниво и информационно достатъчно обогатени, то естествено е 29-ма да са разпознали "Линукс" като бранд, който няма нищо общо с перилните препарати. Не са малко и онези (18) , които са се досетили, че "Верея" - нищо, че прилича на познатата от недалечното минало химия "Верила" - също не е бранд от най-рекламирания сектор - детергентите. Тя е марка кисело млекце, както се досещате. Странното, поне за мен, е, че има 3 от 33-мата респонденти, които са посочили "Первол" като име на не-прахобразно, което просто не е вярно и компанията производител явно има над какво да се замисли.
Нищо, другият път повече и по-добре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар