Гледам си телевизийката кротко или си слушам радиото и все едно и също. Понастоящем комуникациите, уж някак естествено, са си запяли познатата песен, а именно, че всичко, което магазини, компании или отделни марки предлагат е "като за световно"! Не е признак на лошо възпитание или образование да си свържеш посланието - било то за продуктова промоция или просто заради имиджа - с най-атрактивното глобално събитие, ама не се ли сещат хорицата зад кулисите, че само след 2-3 дни всичко се слива в един шум, точно като този от южноафриканските стадиони. Наложи ми се заради този постинг да се понапъна да отделя реториката на "световно", "шампионско", "емоции" и пр., за да запомня кой какво всъщност рекламира. Оказа се, че на вълната на шампионата на планетата са се качили от застрахователи през автомобили до намаленията в "Кауфланд". Разбира се, вероятната сметка на маркетолозите е, че след като светът ще е футбол цял месец и то точно преди времето за отпуски, таргетът ще е особено чувствителен и възприемчив по темата, но на мен ми се струва, че той бързо "оглушава" и единственото, което го интересува е любимата бира да е студена. Много по-хитро ми се вижда да изградиш комуникация, която да е в тона на лятото, но да е далеч от футбола, за да "лъснеш" изведнъж над тълпата от брандове-тифози. Но това е само ако много ти е важно да се надвикваш точно в този момент от годината. Много по-ефективно е, мисля си аз, да си запазиш бюджета за след лудницата, когато и цените на медийното пространство и време ще са с тренд надолу и няма да ти се налага да си дереш гърлото всуе, т.е. всички да те възприемат като още един (псевдо)футболен гръмогласник.
Абсолютно съгласен. По правилна е стратегията на "изчакване на вълната".
ОтговорИзтриване