Макар да се присетих да сложа нещичко в блога баш преди циркажийството по "Вси Светии" (тия пък кои са!?) и точно след като сме преместили часовниците в готовност да се борим със зимата, смятам темата да е лятна. Повечето разбирачи казват, че през "сезона на отпуските" рекламната флора и фауна в градовете е доста пооредяла и ефективност (т.е. смисъл) има само в радио и принт по жълтите списания, четени на плажа, обаче аз искам да похваля доктор "симетричков" за фронталната атака, която приложи именно посред жегите. Съвсем навреме човекът навря на столичната публика (за друга просто нямам данни) в муцуната идеята, че изкуствената красота е сред нас и ние можем да си я позволим. Странно за времена на криза, но явно идеолозите на кампанията са сметнали, че именно нея можем да борим със скалпела и с позитивното чувство, че изглеждаме добре. Под "ние" е ясно, че визирам повечко дамите, отколкото себе си, но все пак, щом коментирам случая, значи и мен ме е закачило посланието. Трябва да се признае, че не е безсмислено да кажеш "Красотата е симетрия" точно по средата на сезона на разголената плът, когато бая народ има над какво да се замисли, когато се гледа в огледалото. Това обаче, което не ми става ясно е защо дамата и нейния огледален образ, които са запнали на гърба на "главния герой" така, че той малко прилича на пеперуда, е с черти, присъщи на раси от далечния изток. Все пак, въпреки търсения "Fashion TV" ефект, нашенката едва ли ще се припознае в този образ. Иначе лилавичкото е добро решение - трябва да се признае. Колкото до симетрията обаче, в природата по правило няма такава, което не я прави никак грозна. Напротив, вдъхновила е дълъг списък с поети, писатели и художници да хабят ценно време да се занимават с нея.
Няма коментари:
Публикуване на коментар