Случва се някои да забравят да добават Jack в късия списък на легендарните марки. Но той е такъв не само защото е сред скъпите брандове в категорията (поне в БГ), нито пък понеже, както е видно, е на цели 160 години. Толкова е легендарна и американска, че поне според мен бие по имидж и глезената Coca-Cola и полупрестъпния Harley. От години се кефя на маниера, с който се "празнува" рождения ден на основателя, който, естествено, отдавна е канонизиран за светец от разбирачите, а във великия "Усещане за жена" още по-великият Ал Пачино му викаше Джон. И през 2010-та, особено за юбилея, не беше пропуснат момента да се комуникира празника по подобаващ начин. Както е известно, кметството изгоряло и никой не знае точната дата на рождението на Mr. Jack. Рекламата обаче само това и чака, за да направи от нищо нещо и да удължи времето за празнуване и съответно за консумация на едноименната напитка. С един замах се узурпира не един ден или пък седмица, а цял месец от годината и се заявява претецията той (септември) да е специален само за една марка и уникалния й продукт. На никой не му пука точно кога е роден чичото, защото той все още е жив (нещо като Елвис) и винаги е задавал стандарт за качество при комуникацията в сектора. А класическият черно-сив тон на принтовете неотменно му придава леко гробарски и ретро вид, но при всички случай лъха на мистика и класа. Както заявяваше едно копи на вече споменатия гигант Harley "...носим черно, защото то не показва мръсотия, нито пък слабост"!
Няма коментари:
Публикуване на коментар