събота, 14 май 2011 г.

Да хванеш конкуренцията по бели гащи



Няма как в града на Митьо Пищова да няма рекламни хитове. При това на централен булевард. Необходимостта да надмине конкурентните магазини за бельо е накарала изобретателният търговец да събере в едно желанието на потребителя да разполага с най-новите технологии и изконните, предполагащи се от самосебе си удобства на "интериорната" мода. Така "антибактериалните" и рязани не от фина китайска ръка, а от лазер бикини разнообразяват иначе скучната природа на този продукт. Не знам какво следва, може би лазерно наточени прашки с титаниев ръб или противорадиационни боксерки, или пък каквото и да е парцалче, излъчващо феромони;-)!?
Другото, което подлежи на по-сериозен коментар обаче е навика, по-скоро закостенялата традиция, търговците да използват "безплатната медия" - витрината, за да лепят ексклузивни предложения във формат А4. При този тук пример поне е помислено обявата да е на нивото на очите, но се сещам за десетки други, при които хартиените тийзъри са от от горе до долу на стъклото и се самоотричат и като количество и като качество.

Няма коментари:

Публикуване на коментар