Фен съм на Mini, защото е свежарска и разпознаваема за света на автомобилите марка. Доколкото знам, тази кампания с обърнатата надолу с главата колица е част от международна такава. Чудя се само обаче, дали точно паркиране наопаки и то под "моста на влюбените" говори изобщо нещо. Да, минито е компактно и се мушка навсякъде из градската джунгла, без да забравяме, че е мощно и комфортно, но според мен мястото му изобщо не е там. Въпреки че си стои в това положение вече близо два месеца, освен че събира любопитните погледи на минуващите (тези с колите по булеварда!), надали тълпи от потребители търчат към шоу-румите. След като в "Италианска афера" видяхме как може да се кара Mini навсякъде, трудно бих повярвал, че има места само за Mini именно посредством тази комуникация. Още далеч преди години Smart-а отне това предимство на всички останали серийни миниатюри на четири колела, тъй като (най-малкото) перпендикулярно никоя друга не може да паркира. Е, да се надяваме, че такова полу-нестандартно решение да се покажат удобствата на бранда е проработило поне за позитивния му имидж!
Няма коментари:
Публикуване на коментар