Сушата на родния рекламен пейзаж налага човек да си търси интересни казуси извън БГ каналите. Това ми даде шанс за пореден път да се възхитя на работата на Toyota и по-специално що се отнася до "зелената" легенда Prius, поместена на сайта Ads of the World. Съвсем в духа на една марка посветена на малко клишираната понастоящем екологична идея, визираният спот се базира не само на факта, че Prius вече има история, но и много хитро рекламистите се вложили различни животни, за да "вмъкнат" еко-автомобила сред тях. Тонът на клипчето също не е случаен. Тук мелодийката и анимираните образи правят клипчето да изглежда по детски невинно и благовидно, а играта с множественото число на някои думички от английския език му придават нещо от характера на Улица Сезам. На мен по-важно ми изглежда въвличането на клиента в тази "игра" с въпрос какво е множественото число на "prius", с което брандът се обръща за съвет не само към еко-маниаците, но и към редовия потребител. Далеч съм от мисълта, че Prius е насочена към деца, но както повечето марки от "зеления" сектор и той се стреми да привлича "незрелите купувачи" (но пък бъдещи такива) чрез своята комуникация.
Няма коментари:
Публикуване на коментар