Всяка година финалът за футболната купа в САЩ се превръща в луда надпревара - но не за зрители, защото те са си там - цели 110 млн. души!!, - а за това кой ще определя трендовете в рекламата (е естествено и да се види кой има финанси да си позволи спот в най-гледаното време в годината). Ние тук бедните роднини си нямаме такова чудо, пък и със сигурност никой отвъд океана не се интересува от суетата на фестивали като онзи в Албена. Затова има какво да се коментира извън границите ни, а не в тях. Всъщност примерът, който съм взел за този пост само показва, че реклами могат да се правят и без излишна помпозност и цигания. Да не говорим за откровения секс, без който родната рекламна индустрия би фалирала;-) В примерчето сексът е толкова самоподразбиращ се, че не само не дразни, а става естествен фон на промотираната марка. Същото важи и за заигравката с наближаващия 14-ти февруари и не толкова наближаващата пролет, особено в сходството на думата "spring" за "пружина" и за "пролет". Иначе, както е видно, дори в пословично мултинационална Америка не смеят да сложат двойка съставена от (явно) различни раси в едно легло. Не че е важно, но дори рекламите носят социални послания.
Няма коментари:
Публикуване на коментар